A nosaltres sempre se'ns gira feina.

diumenge, de gener 15, 2006

SOPAR DE SUELLENS


Malgrat pugui semblar el contrari, les Suellens no som el que erem...

Vam fer un sopar "correcte". El menjar, més que correcte. Pel que fa al nivell d'alcoholèmia que insinua el nostre nom, no crec que haguessim donat positiu en un control dels mossos, és a dir justet. I la festa...bé, va ser més aviat un sopar amb llarga sobretaula. Hi va haver un sector que es va animar a remoure el pandero però en termes generals van ser uns dàncings moderats al voltant d'un ninot de neu il.luminat.

Deu ser que l'edat ens està donant seny pel que fa a excessos i provocacions... o poster només és que el mite ja ha sobrepassat la realitat.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

B. jo no ho tinc tant clar, al cap i la fi son les sis encara vaig pet i ja us puc assegurar que he dormit ben poc.
Això si, ens estem fent grans o treballem massa, sembla que ens fa falta alguna cosa més que anar a sopar.
Potser el que hauriem de fer és parlar menys i actuar més.
Petó
Laura

5:59 p. m.

 
Blogger estefunny said...

Si, de fet tot depèn de la salsa que hi vulguis posar personalment el dia en qüestió!! Pensar menys i actuar mes em sembla correcte!

6:13 p. m.

 
Blogger arckh said...

això! això!! per pensar ja tenim molts dies l'any!! (pel proper falten més licors de mora i güiskis de piruleta!!)

jo m'ho vaig passar bé (no al nivell d'altres sopars de suellens, però molt rebé)... pq sempre m'animo quan haig de llevar-me aviat el dia següent??

;P

9:35 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Funnier! Ja posats, no podies penjar més fotos? mira que ets rància, eh?
El sopar va estar bé, però si que és cert que faltava una mica de... no sé, excés?
Itziar
(no recordo la contraseña!)

12:39 p. m.

 
Blogger estefunny said...

Es que no se com fer aquests mosaics que es curra l'arckh. Jo soc una iniciada en el tema!!!

4:46 p. m.

 
Blogger arckh said...

(..amb algun programa d'imatge y amb corta y pega!!)
Tb pots penjar un comprimit via yousendit.com!!

11:46 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home