A nosaltres sempre se'ns gira feina.

dimarts, d’agost 02, 2005

IEEEEPS ja era hora que m'estrenés!!!

Estic aqui guardieando com últimament. He tingut un dia extraynissim. Dos atacs de mala llet en un sol dia, amb simptomatologia completament irremediable. ..ggrrrrr!!! Que mala hostia, joder!!!Només avisar-vos que si algun dia us creueu en el meu cami estant jo en aquest estat, pel vostre propi be sigueu tan amables de no dirigir-me la paraula...ggrrrrjejejeje...
Bé, s'ha escrit un altre capitol en la història del Southern. El diumenge vaig acabar traient la primera papilla, amb un forat negre mental com a seqüela considerable...(pausa per ucies, tallada de rottlo) .En fi com a conclusió:
No barrejar mai el güiski de piruleta amb maria de la 2!!!!!!!!!

1 Comments:

Blogger arckh said...

ueee!
ja tenim el primer manament de la cultura piruletera!!!

àpali, doncs, a cuidar esa mala lexe!!
potser avui ens veiem pel peng que porto uns quants dies de clausura que ya toi harta!

11:42 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home